Frågor

Ibland fylls jag med en hel massa frågor när jag läser en artikel eller någons blogginlägg. Hur kommer det sig? Vad får du det ifrån? Är det verkligen sant? Hur fungerar det egentligen? Jag förmodar att iallafall en del av er är precis som jag. Så, nu har du din chans. Fråga på om allt mellan himmel och jord. Om Sydafrika som land, livet på andra sidan jordklotet, mitt arbete, fritiden .... egentligen, vad som helst. Jag gör sedan mitt bästa att svara. Blir det för svårt kan jag ju alltid låta bli. 

“I have no special talents. I am only passionately curious”.

Albert Einstein

Kommentarer

  1. Har du lärt dig nåt afrikanskt språk? Hur kallt kan det bli när det blir som kallast där du bor? Har du sett stora och lilla magellan? (Magellanic cloud)/ Hälsningar fr Lion sleeps tonight

    SvaraRadera
  2. Hej Lion sleeps tonight, och tack för frågorna! Håll utkik och svar blir inbakade i kommande blogginlägg, även om jag får plugga på lite grand vad det gäller molnen ... Ha det gott och hälsa frugan!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg