Ingen ordinär turistguide

Några dagar så här inpå semestern är jag nog lite extra trött. Det tär att vara reseguide, när det inte är det man gör i vanliga fall ;). Jag är förmodligen inte heller den mest ordinära turistledaren man kan tänka. Jag vill ju visa det riktiga Sydafrika, inte bara det som alla vanliga besökare från andra platser ser. Det finns ju så mycket mer. Fast lite av varje är nog ändå bäst.

 En glimt av Indiska Oceanen.
 Långsamma steg bland bananplantor.

 Vackert på landet.

Frukostmeny hela dagen lång.

Kommentarer

  1. Men åh...! Jag vill också vara med!!!! Suck.

    SvaraRadera
  2. Men Maria, börja spara nu. Många bäckar små ...

    SvaraRadera
  3. Ja jag får nog göra det. Nu när jag har fått lite jobb så kanske jag kan börja lägga undan en krona då & då. :)

    SvaraRadera
  4. Å tänk! Här går man o njuter av novembermörkret. regn o blåst o många nyanser av grått.....

    SvaraRadera
  5. Kära anonym :)
    Nog har alla årstider sin charm, men det där kalla regnpisket i November är ingen höjdare. Även här borta ser man skillnad på årstiderna, även om de inte är så markanta. Passar mig fin fint.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg