Happy Birthday B!


B, det är din födelsedag idag! Du, min lille låtsassysterson som växer upp alldeles för fort. Jag hoppas att du känner att den här dagen är din alldeles egna, precis som det ska vara när man fyller 7.  Husets lille akrobatiske tiger, som älskar att baka, skateboarda och simma. Som inte längre medger att favoritfärgen är rosa och som är så bra på att matcha kläder, förutom när du missar totalt. Du som inte kan koncentrera dig utan att tungan åker ut och som tycker om svensk kaviar precis lika mycket som jag. B, dig har jag skratta med, busat med, bråkat med, haft djupa konversationer med. Dig har jag lärt att knyta rosetter och du har lärt mig massor om hur det är att vara du. Ibland är det du och jag mot världen, nåja mot din mamma... och ibland vinner vi!  Du och jag har funnit varandra. Livet vore inte det samma utan dig!!! Du är guld värd!
Happy Happy Hippo, B!!!!

Kommentarer

Populära inlägg