Välkommen hit!


Nog anlände svenskarna med hälsan i behåll alltid. Mor och M välkomnades till ett för tillfället soligt och varmt Sydafrika och efter över ett år är vi då återförenade för en stund. Det är alltid roligt att kunna visa vardagen, så att de ännu mera förstår vad som händer och sker i mitt liv. Vardag kanske är att ta i, då jag faktiskt tagit ledigt och inte tänker jobba ett endaste dugg när de är här.  Här ska det levas avslappnat och härligt turistlikt. En fördel med besök från hemlandet är ju givetvis tiden tillsammans, med jag kan ju inte sticka under stol med att även det de tar med väger tungt. Vet ni egentligen hur mycket en smulig knäckemacka med kaviar  kan uppskattas, en solig, luftfuktig novembermorgon på verandan?

Kommentarer

  1. Tackar för välkomnandet =) // mor o M

    SvaraRadera
  2. Jag blir så avis! Jag vill också att mina föräldrar ska komma och hälsa på mig :) När barnen var yngre och det var krångligt att flyga hem så kom mamma o pappa och hälsade på vartannat år i alla fall. Nu har pappa så ont i knäna att han inte vill sätta sig på ett flygplan och komma hit :( Ha det så mysigt med mor och M!

    SvaraRadera
  3. Tack Maria. Synd att resan är så lång. Det går ju boka rullstol på flygplatser annars, som anställd kör. Fast kanske är det stillasittandet som är det jobbiga. Men ni måste ta vara på tiden alldeles extra när ni väl ses.

    SvaraRadera
  4. Jo det får en ju helt klart att längta till dom 3 veckor i Sverige som vi brukar få tillsammans med familj och vänner :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg