Har jag missat något?

Så här efter över två år och 380-talet blogginlägg om lite av varje har ni kanske fått nog av livet i Sydafrika med alla dess nycker, eller är det så att ni faktiskt vill veta mer? Glädjen i att skriva har inte sinat, texterna växer fram sakta eller snabbt. En del efter mycket övervägande, annat helt i stunden. Ämnen som är mina egna val, sådant jag tycker är viktigt eller sådant jag vill dela bara för att jag kan. Kanske kan jag få någon där ute att bli tacksam för livet eller att tänka till lite extra. Om ändå för en liten stund. 

Så, kära läsare, är det något jag missat? Frågetecken jag måste räta ut? Något ni är extra intreserade av? Något jag skriver för mycket av. Låt mig veta, så jag kan göra något åt saken. 

Kommentarer

  1. Fortsätt......snälla! Jätteroligt att läsa dina vardagsupplevelser. Känns som man lever lite med dej.

    SvaraRadera
  2. Kul att du läser Annchi. Fortsätt gärna "leva" med mig/oss här nere. Kanske kommer du hitåt på riktigt igen vad det lider

    SvaraRadera
  3. Fortsätt blogga i samma stil Anna-Karin. Jättetrevlig och tänkvärd läsning! Det är också alltid trevligt att höra om vad B gör förstås :) Kram, Maria

    SvaraRadera
  4. Kul, Maria! Från den respons jag fått här och på FB, så verkar det som mina inlägg "går hem". Jag fortsätter på mitt alldeles egna sätt, med lite av varje. Och, B anser att bloggen är hans och min, så han är helt ok med att få vara med på ett hörn ibland. Kram tillbaka!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg