Tio i topp

Nu är jag ju inte den som gillar att fira saker och ting storslaget, men blogginlägg 400 kan ju celebreras  lite med just ännu ett inlägg så här på morgonkvisten. Tänk att det blivit så många ändå. Barfota med A-K har blivit lite som en vän. En hobby jag inte visste skulle bli min.

Något jag tycker är roligt med att blogga är att se vilka som egentligen läser det jag plitar ner. Inte för att jag vet vilka personerna är, men däremot i vilket land de befinner sig i läsandes stund. Fast vissa kan jag allt lista ut på egen hand. Många följer mig förmodligen för att de känner mig personligen eller på något sätt varit i kontakt med mig under årens lopp, men det finns även de någonstans ute i världen som jag aldrig någonsin mött. Google translation med sina ganska så roliga översättningar hjälper till på sitt sätt. Jag har varken tusentals följare eller skriver otaliga inlägg varje dag, men vad gör det jag fortsätter ändå. Det hela är ju ändå lite för mig själv, då minnet sviker. Och det gör det ... ofta.

Så, var är ni då ifrån? Jo, tio i top- listan av läsare den senaste månaden lyder som följer. På första plats är inte helt oväntat Sverige, som sedan följs av andra hemlandet Sydafrika. Efter detta kommer USA, Tyskland, Nederländerna, Ryssland, Kina, Thailand och Ukraina. 

Följ gärna med i fortsättningen! 

Kommentarer

Populära inlägg