Han fick låna min

Vad händer egentligen om du låter hushållets nio-åring sköta fotograferandet under promenaden runt kvarteret? Jo, exakt vad som snart kommer följa. Den unge mannen tyckte även att det var dags för honom att få ha sin egen blogg. Det tyckte inte jag, men jag gick med på att B kunde få låna min. Så, mina damer och herrar, en hälsning från min allra första gästbloggare! 

Amusing, right? Kul, eller hur?
Me with the camera. Jag med kameran. 
This photo looks old. Det här kortet ser gammalt ut. 
Pretty fresh, right? Ganska snygg, eller hur?
We are enjoying the time around the block. Vi gillar promenaden runt kvarteret. 
The sun is behind the tree. Solen är bakom trädet. 
That's my dog. Det här är min dog. (He wish!)
That Golf is for sale. Den golfen är till salu. 
This is a Hibiscus flower. Det här är en Hibiscus-blomma.
I have no idea what flower this is. Jag har ingen aningen vilken blomma det här är. 
I hope you enjoyed my pictures. Boom! Ouch! I was about to fall of the tree. Jag hoppas att du gillade mina bilder. Bom! Aj! Jag trillade nästan ner från trädet.

Kommentarer

  1. Vilka fina bilder! En blivande fotograf kanske?! Hälsa honom det:)
    Emelie

    SvaraRadera
  2. Jag hälsar mästerfotografen när det är dags att gå upp senare. Han kommer bli så glad för uppmärksamheten 😊.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg