Frågan är fri

Redan från början, för ungefär 4 – 5 år sedan, då jag började blogga, bestämde jag mig för att det aldrig skulle behöva bli en börda. Ett måste. Utan att jag helt enkelt skulle göra ytterligare ett inlägg när inspirationen finns där och andan faller på. Ett stort fel och emot alla råd de stora bloggarna ger. Men, jag letar inte efter höga läsarsiffror och mängder av kommentarer, jag vill ju bara dela med mig av det jag själv väljer. Numera är inläggen inte lika många, jämfört med i början, men jag tycker fortfarande om att skriva. Ibland känns det som om jag repeterar samma budskap om och om igen, men tror ändå att vissa saker är värda att upprepa.


Ni som har hängt med länge, eller kanske precis halkat in i min lilla värld, vad säger ni? Undrar ni över något speciellt? Är det något ni vill veta mer om? Något jag behöver klargöra? Frågan är fri. Svaren också 😊.  

Kommentarer

Populära inlägg