Jag har anlänt

Ja tack, jag anlände till Sverige med bagage och allt. Du som läste förra inlägget kanske undrar hur det egentligen gått att anpassa sig. Riktigt bra måste jag säga, men vad annat kan man förvänta sig då snålblåsten och regnet byttes ut redan efter någon dag till fantastiskt vårväder. I skrivandes stund hör jag fåglar drilla utanför fönstret. Solen skiner från en blå himmel, och jag känner mig stressfri. Är inte det här semester, så säg? 

Dagarna fyller jag med att umgås med familj och vänner. Promenaderna i den skira naturen blir många och jag njuter av att turista i det välkända. Och, så godiset. Många välmenande personer har försett mig, så jag känner mig faktiskt redan uppdaterad på den fronten också. 

Ta en titt på bilderna nedan och förundras med mig. Jag är så tacksam att få uppleva den svenska vårens ankomst. Den är speciell på många sätt!







Kommentarer

Populära inlägg