Vad vill ni läsa?


Jag skulle kunna skriva om barn, deras rättigheter och annat likvärdigt jag brinner för i stort sett jämnt, men kan tänka mig att det blir lite väl tjatigt. Jag vet ju hur jag är själv, när jag följer någons blogg. Det kan bli både segt och tråkigt om innehållet inte varierar sig ibland. Nu när jag skrivit i ett antal år kan jag känna att jag kör fast då och då, och undviker plita ner sådant jag låtit er läsa många gånger förr. Jag lovar, jag jobbar lika mycket som föut. Och, jag har viss fritid också. Jag har frågat tidigare, men brukar inte få så mycket respons, men ett nytt försök skadar aldrig. Helt enkelt, vad vill ni läsa om framöver? Ge gärna förslag, fråga det ni undrat, men aldrig nämnt. Vad som helst. Stort eller litet.  Svårt eller enkelt. Tyck till!  


Kommentarer

  1. Tycker att du har en bra variation på dina inlägg. Och det är kul och intressant att få ta del av din vardag trots det geografiska avståndet mellan oss. /"lillstugan"

    SvaraRadera
  2. Tack lillstugan! Vad kul att du fortsätter följa på avstånd och att det fortfarande är av intresse. Ha det gott!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg